I dag begynner det

Legg igjen en kommentar

februar 18, 2010 av Audun Hansen

Nå sitter jeg på the hourexpress på vei til Oslo og By:larm. Jeg krysser i dette øyeblikk Akershusgrensa. Jeg må si jeg gleder meg fælt. Det er så mye å se på at et Odalshue llett kan bli svimmel, men det må jo sies å være et luksusproblem.

På dagene er det seminardelen som gjelder og de har et meget bra program i år. I dag skal jeg få med meg følgende foredrag:

  • Alan McGee: Manager for Jesus An Mary Chain før han startet Creation Records som hadde band som Primal Scream, My Bloody Valentine osv.
  • Karl Bartons fortelle om tiden da han var robot i Kraftwerk. Intervjuet av Journalisten Timm Barr
  • Geoff Travis: Mannen bak Rough Trade Records
  • Og jaggu skal ikke Karl Bartos på podiet igjen. Under tittelen «Music ex Machina» vil han gjennom bilder, musikk og kommentarer ta oss med gjennom noen avgjørende faser i utviklingen av lydopptaket.
  • Når det gjelder kveldens livedel , så tar jeg et referat på hva som ble sett i morgen. Tror det er best sånn.

    Detta må bli artig det.

    Legg igjen en kommentar

    Disse støtter I Love Odalen- prosjektet:



    Vil din bedrift ha sin logo her. Ta kontakt med audun.hansen ætt audunbakken dot com




    bloglovin

    Arkiver

    Skriv inn e-post-adressen din for å abbonere på bloggen, og motta melding om når nye innlegg er publisert.

    Bli med 21 andre følgere

    Blog Statistikk

    • 69,077 hits
