Dans fra morra til kveld

Legg igjen en kommentar

mars 13, 2010 av guroURO

Hei!

Nå sitter jeg på Sagene i Oslo og eter havregrynsvilling til frokost før jeg skal på Åpen Prøvedans på Dansens Hus her i Oslo. Det er en slags åpen audition der ale profesjonelle dansere i Norge kan komme og vise hva de kan. 20-30 koreografer (de som lager dans) sitter og ser på mens vi blir ledet i ballett, moderne og improvisasjon. Det er ingen jobber vi skal «konkurerre» om i dag, men en mulighet til å MØTE og snakke med mange koreografer man kanskje kan jobbe med seinere. Jeg bruker som regel å være min egen koreograf og søke penger og gjøre alt sjøl, men det er moro å være med på dette også. Jeg får jo også møte nesten 100 dansere fra hele landet!

De siste tre ukene har jeg jobbet med å lage en ny forestilling med mitt eget kompani, NewFashionRockers. Vi lager en forestilling til Ladyfest her i Oslo, en festival som arrangeres i forbindelse med Kvinnedagen 8.mars. Vi er fire jenter som lager denne forestillingen sammen, i en liten sal i noe som heter Sjokoladefabrikken.  Vi jobber fra 9-10 om morran til 10 om kvelden…. I tillegg til å koreografere alt sjøl er vi våre egne lysteknikere, scenografer, kostymeansvarlige, produsenter  og så videre, så det er mie å gjæra! Mæn det er artig!

Se etter NewFashionRockers på fjesboka, eller på ladyfest.no for mer info. Forestillinger her i OSlo 11./12./13. mars, kom og se!

Hepp!

Legg igjen en kommentar

Disse støtter I Love Odalen- prosjektet:



Vil din bedrift ha sin logo her. Ta kontakt med audun.hansen ætt audunbakken dot com




bloglovin

Arkiver

Skriv inn e-post-adressen din for å abbonere på bloggen, og motta melding om når nye innlegg er publisert.

Bli med 21 andre følgere

Blog Statistikk

  • 69,411 hits
