Ferarro 27år!

4

april 17, 2010 av Silje Eugenie

Ferarro, verdens mest fantastiske ponny fyller i dag, 17 April 27år! Vi har kjent hverandre i 20 år nå! Han kom til Øktner fra Sverige da jeg var 6 år. Jeg kan ikke tenke meg Øktner uten han tassende rundt. Heldigvis har jeg og Ferarro et felles mål om at han skal bli norges eldste ponny, derfor spiser han minst 5 om dagen. Epler, pærer, druer osv. Også er han en reser på å skrelle banan! Dessuten trener han hver dag. Går turer og sånt.. GRATULERER MED DAGEN FERARRO!! Du er enestående! Kongen på Øktner.

4 thoughts on “Ferarro 27år!

  1. anette. sier:

    Åå, gratulerer med dagen Ferarro!

    Søteste ponnien jeg har sett på lenge

  2. Tomas Sandmo sier:

    Gratulerer med dagen, Ferraro!

  3. Jim sier:

    Et magisk dyr som regnes som en del av Øktnertoppens faste inventar!

Legg igjen en kommentar

Disse støtter I Love Odalen- prosjektet:



Vil din bedrift ha sin logo her. Ta kontakt med audun.hansen ætt audunbakken dot com




bloglovin

Arkiver

Skriv inn e-post-adressen din for å abbonere på bloggen, og motta melding om når nye innlegg er publisert.

Bli med 21 andre følgere

Blog Statistikk

  • 69,401 hits
