Gjesteinnlegg: Veronica Akselsen, Artist, Sør-Odal

1

april 22, 2010 av Gjesteinlegg

«Hei alle Odølinger!! : D
Så sitte jeg her hjemme på Oppstad… Fikk utfordringen ifra Silje Eugenie om å skrive et lite innlegg, så her kommer det!
Masse skjer fremover, så for dere som er interessert så kommer det nå et lite sammendrag av min lille boble av en hverdag : ) Det er meg en stor glede jeg kan annonsere mitt kommende album… Er i studio å jobber for tiden, å koser meg masse med det. Jobber nå tett sammen med plateselskapet Via Muisc med Sigbjørn Tveite i spissen. Sammen med oss har vi et stjernelag av musikere, som for eksempel Stian Carstensen, Finn Guttormsen, Ola Kvernberg m.fl.
Om noen der ute har ventet på det, så behøver dere ikke å vente så veldig lenge til! Sommeren 2010 er MIN sommer (føles sånn ihvertfall)! Da kommer ihvertfall albumet mitt på markedet, noe jeg gleder meg veldig til! : )
Ellers har vel noen fått med seg at både jeg og pappa har en liten rolle i storfilmen «Yohan-barnevandrer»
Jeg synger på denne filmen (sanger er med på albumet…Litt PR ; )) Spiller rollen som sigøynerkvinnen Maria, og må si at det har vært en stor og spennende opplevelse. Det å gå på den røde løperen på en film-premiere var DRiiiiTARTIG! : D Er kjempe takknemlig for alt jeg får oppleve, og håper at fremtiden bringer mange forskjellige utfordringer : )
Anbefaler dere virkelig å ta med hele familien å se filmen : ) !!

Ellers lever jeg et lykkelig og normalt liv på Oppstad. Kjøpt meg hus der, så jeg og min kjære Atle blir boende i Odalen! TROFAST! Elsker Odalen, og kunne ikke tenke meg å bo på et annet sted! : )Har noen konserter fremover rundt omkring i landet, men må si at jeg dessverre ikke har noen på hjemmebane! *hint*hint* hehe

OM der er av interesse, kontakt meg gjerne på min booking mail: veronicaakselsen_booking@live.no
: ) Hjemmeside: www.veronica-akselsen.com

NOK PR!! ; ) : ) hehe
Ønsker alle Odølinger en riktig GOD sommer.. Sola skinner å håpet lever i meg om en nyyydelig og varm sommer på Skarnes : )

Takk for meg!
Hilsen Veronica Akselsen

One thought on “Gjesteinnlegg: Veronica Akselsen, Artist, Sør-Odal

  1. Hils Stian fra meg….jobbet med han på min SOUND AND SMOKE CD og kjenner han fra før.
    Han er fantastisk.

Legg igjen en kommentar

Disse støtter I Love Odalen- prosjektet:



Vil din bedrift ha sin logo her. Ta kontakt med audun.hansen ætt audunbakken dot com




bloglovin

Arkiver

Skriv inn e-post-adressen din for å abbonere på bloggen, og motta melding om når nye innlegg er publisert.

Bli med 21 andre følgere

Blog Statistikk

  • 69,411 hits
