«Løsgjengerforbundet» til Audunbakken sunday morning!

Legg igjen en kommentar

mai 2, 2010 av Silje Eugenie

Hurra! Nå blir det teater søndag morgen på Audunbakkenfestivalen! «Løsgjengerforbundet» består av tre hedmarksinger fra henholdsvis Elverum og Hamar med teatererfaring fra dramalinje og oppsetninger på frivillig intiativ. Stykket heter «Brent i trynet» og er en kommentar til både det vellykkede og jakten etter å bygge seg selv et selvbilde du kan skryte av til dine omgivelser. «Løsgjengerforbundet» står for både manus og regi samt at de alle tre spiller alle rollene i stykket.Vi ønsker Kari Schulstad Wasa, Martin Giset og Merethe Løvstad hjertelig velkommen til audunbakkenfestivalen!

Søndagene i grustaket blir mer omfattende og enda mer fantastiske for hvert år som går, og jeg sitter ofte igjen med følsen av at dette er essensen av audunbakken. Dette har muligens noe å gjøre med at det er da jeg kan starte festen, etter at hele lørdagen, og uker i forveien, har gått med til jobbing. Men jeg titter også på de andre rundt meg, innimellom dansing og tamburinspill (som nok er det eneste instrumentet  jeg føler jeg mestrer) og jeg kan ikke annet enn å konkludere med at stemningen er upåklagelig disse morgentimene. Og ettermiddagstimene. Så ikke gå glipp av disse magiske timene i skogen, og følg med, for vi har mer søndags-snacks er på lager!

www.audunbakken.com

Legg igjen en kommentar

Disse støtter I Love Odalen- prosjektet:



Vil din bedrift ha sin logo her. Ta kontakt med audun.hansen ætt audunbakken dot com




bloglovin

Arkiver

Skriv inn e-post-adressen din for å abbonere på bloggen, og motta melding om når nye innlegg er publisert.

Bli med 21 andre følgere

Blog Statistikk

  • 69,077 hits
