Jeg skal ta din bilde.

1

mai 3, 2010 av guttersaint

Snart skal jeg begynne å jobbe med et helt nytt prosjekt, om Odalen.  Fotokunst, det vil si. Har tenkt å begynne med dette i juni.  Jeg ønsker å komme hjem til deg eller på ditt bosted og ta bilde av deg.  Hva med deg? Tenk på det.  Kommer tilbake snart med mer info.

Her er noen bilder av diverse folk tatt i område og i Gjøvik (transene…så du dokumentarserien «Jentene fra Toten» på NRK TV?  Jeg ble filmet mens jeg tok bilder av transvestitene i andre episoden.)

One thought on “Jeg skal ta din bilde.

  1. Man får vel sette på seg sitt peneste smil ;-)

Legg igjen en kommentar

Disse støtter I Love Odalen- prosjektet:



Vil din bedrift ha sin logo her. Ta kontakt med audun.hansen ætt audunbakken dot com




bloglovin

Arkiver

Skriv inn e-post-adressen din for å abbonere på bloggen, og motta melding om når nye innlegg er publisert.

Bli med 21 andre følgere

Blog Statistikk

  • 69,080 hits
