Eggsalget er åpent igjen!

2

januar 5, 2011 av Silje Eugenie

Nå har endelig hønene bestemt seg for å legge litt egg igjen, og det passer ekstremt bra siden jeg for tiden lever på poteter, hermetikk, egg og hjemmebrent. Da jeg var innom i fjøset her om dagen spurte de om jeg hadde begynt å slanke meg siden det var nyttår å greier, å mange gjør jo det, men sannheten var at jeg holdt på å sulte ihjel og var totalt avmagret. Da tror jeg de fikk litt pannik, og tenkte over hvor snill jeg har vert i det siste, så de bestemte seg for å legge ferien på 4mnd bak seg.  Så løp å kjøp ferske egg fra über-happy høner på øktner! Dem har meska seg med julekaker og winerpølser hele jula!

GODT NYTT ÅR!

2 thoughts on “Eggsalget er åpent igjen!

  1. Silje sier:

    Så flinke dere er!
    ..er det Pippen?

  2. Silje Eugenie sier:

    He he. det er Pippen ja! :) Gleder meg til å fortelle at de er nevnt på vg-nett, da verper de sikkert dobbelt så mye!

Legg igjen en kommentar

Disse støtter I Love Odalen- prosjektet:



Vil din bedrift ha sin logo her. Ta kontakt med audun.hansen ætt audunbakken dot com




bloglovin

Arkiver

Skriv inn e-post-adressen din for å abbonere på bloggen, og motta melding om når nye innlegg er publisert.

Bli med 21 andre følgere

Blog Statistikk

  • 69,080 hits
